Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Розвиваємо емоційний інтелект дитини

22.01.2017

Розвиваємо емоційний інтелект дитини

Емоційний інтелект ‑ це здатність точно сприймати емоції, оцінювати та виражати їх, а також уміння регулювати емоції з метою подальшого емоційного й інтелектуального зростання.

Тому дуже важливо розвивати емоційний інтелект дитини у період її інтенсивного емоційного розвитку та період формування її вищих емоцій.

Розвиваємо емоційний інтелект дитини

Емоційний інтелект ‑ це здатність точно сприймати емоції, оцінювати та виражати їх, а також уміння регулювати емоції з метою подальшого емоційного й інтелектуального зростання.

Тому дуже важливо розвивати емоційний інтелект дитини у період її інтенсивного емоційного розвитку та період формування її вищих емоцій.

Для розвитку емоційного інтелекту дошкільників та молодших школярів проект «Розвиток дитини» пропонує новий комплект практичних завдань – «Мої емоції та почуття».

Комплект містить двадцять завдань і дає можливість виготовити власний посібник, кожна сторінка якого буде присвячена певній емоції чи почуттю, серед яких — терпіння, радість, злість, тривога, самотність, сміливість, страх та багато інших.

У завданнях дитині пропонується ретельно обміркувати кожну запропоновану емоцію, пригадати причини та фактори, що її викликають, а також її прояви та записати дієві поради, що допомагатимуть її подолати (якщо вона негативна) або сприятимуть її частішому виникненню (у разі позитивної емоції).

Завдання комплекту мають специфічні формулювання, щоб допомогти дитині краще збагнути матеріал. Також не рекомендується працювати над двома негативними емоціями поспіль.

Кожне завдання комплекту можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

Завантаження практичних завдань доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

ЗАВАНТАЖИТИ ЗАВДАННЯ

Проект "Розвиток дитини" створено командою сайту Освіта.ua. На сайті розміщуються інформаційні матеріали та статті для батьків, а також розвиваючі завдання для дітей різного віку.



Поділіться цією посиланням:


  1. Тести ЗНО онлайн з української мови з коментарями
    12.04.2017

    Тести ЗНО онлайн з української мови з коментарями

    Зовнішнє незалежне оцінювання з української мови і літератури, що буде проведено 23 травня, є обов’язковим тестовим предметом, результати якого зараховуватимуться як державна підсумкова атестація у старшій школі та, за бажанням випускника, як вступний іспит до вищого навчального закладу.

    Результат виконання завдань частини тесту «Українська мова» та власного висловлення буде зараховуватися як державна підсумкова атестація з української мови. Результат виконання завдань всього тесту буде використовуватися під час прийому до вищих навчальних закладів.

    Освіта.ua пропонує всім, хто готується до іспиту з української мови і літератури, безкоштовний онлайн-сервіс, що містить завдання тестів ЗНО, правильні відповіді на завдання, а також ґрунтовні пояснення провідних фахівців до правильної відповіді кожного із завдань тесту.

    Майбутні учасники ЗНО можуть безкоштовно ознайомитись з коментарями професійних фахівців до тестів ЗНО з української мови і літератури, що були використані Українським центром оцінювання якості освіти під час проведення основних сесій тестування у 2013-2016 роках, додаткових сесій 2014-2016 років, а також пробних тестувань у 2015-2017 роках.

    Використання сервісу допоможе учасникам ЗНО зрозуміти структуру тесту з української мови і літератури, ознайомитись із формами завдань та коментарями до правильних відповідей до кожного завдання тесту.

    ЗНО ОНЛАЙН. УКРАЇНСЬКА МОВА

  2. Розвиваємо емоційний інтелект дитини
    23.10.2018

    Розвиваємо емоційний інтелект дитини

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, а також вчителям початкових класів, вихователям груп подовженого дня та вихователям дитячих садочків нові можливості для розвитку емоційного інтелекту малюків.

    Запропоновані завдання допоможуть у цікавій формі розвинути емпатію як здатність відчувати стан іншого і співпереживати у дітей дошкільного віку і учнів 1-4 класів. Крім того, вони у невимушеній формі познайомлять дітей з поняттям емоцій, навчать їх розрізняти та керувати ними.

    Виконання різноманітних завдань сприятиме розвитку мислення, уваги та спостережливості, формуванню у дітей позитивного ставлення до однолітків, дорослих та власної особистості, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Розвинути вміння дитини відчувати стан іншої особи і розуміти власні відчуття допоможуть комплекти завдань Вивчаємо емоції за виразом обличчя та Аналізуємо свої емоції та почуттяабо Вивчаємо сильні сторони своєї особистості. У завданнях дитині пропонується ретельно обміркувати кожну запропоновану емоцію, пригадати причини та фактори, що її викликають, а також її прояви та записати дієві поради, що допомагатимуть її подолати (якщо вона негативна) або сприятимуть її частішому виникненню (у разі позитивної емоції).

    Виконання таких завдань допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й унікальні риси, поміркувати над тим, як позначаються на виразі обличчя емоції, які відчуває людина, навчитися зображати їх і зчитувати та використовувати як елемент невербального спілкування, отже, сприятиме розвитку емоційного інтелекту.

    Якщо ви бажаєте з раннього віку прищепити дитині здатність до самоорганізації, уміння аналізувати свої бажання і потреби, вам стануть у нагоді комплекти Мої цілі: учимося планувати«Бажання та потреби»: тренуємо інтелект. Ці завдання допоможуть дитині замислитись над тим, що дійсно важливе в житті й без чого повноцінне існування людини неможливе, а також над безліччю бажань, що виникають щодня, але здебільшого мають сумнівні причини для задоволення, тобто є просто примхою або миттєвим порухом душі. Виконання таких вправ допоможе дитині навчитися ставити перед собою актуальні цілі, ретельно планувати їх досягнення, учитися заздалегідь бачити користь, яку можна отримати в разі позитивного результату.

    Наступні комплекти Моя шкала тривоги  та Моя шкала гніву допоможуть дитині окреслити для себе все, що здатне викликати в неї тривогу чи гнів різного ступеню. Знання того, які саме події, ситуації, аспекти спілкування або прояви людей і особливості їхньої поведінки здатні вивести дитину зі стану спокою, дозволить їй краще зрозуміти себе і тактику подальшої поведінки.

    Ще два комплекти розроблені з урахуванням статевої приналежності - Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (хлопчик) або Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (дівчинка). Такі завдання допоможуть дітям подивитись на себе з позитивного боку, пізнати себе як особистість, варту поваги та наділену певними особливостями, які вона може використовувати для власного розвитку. Завдяки виконанню цих вправ батьки чи педагоги отримають корисну інформацію для співпраці з дітьми.

    З метою успішного сімейного виховання варто використати комплект «Беремо інтерв’ю в улюбленої родини». Ці вправи допоможуть дитині краще пізнати своїх рідних, дізнатися про їхні смаки та вподобання. Запропоновані запитання слугуватимуть підґрунтям для подальших, більш змістовних бесід у колі сім’ї.

    Кожне сформоване письмове завдання будь-якого комплекту можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

    Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

    БІЛЬШЕ ЗАВДАНЬ

     

     розвиток дитини

  3. Чого не потрібно робити під час проходження ЗНО
    22.05.2018

    Чого не потрібно робити під час проходження ЗНО

    Учасник зовнішнього незалежного оцінювання може бути позбавлений права проходити зовнішнє незалежне оцінювання, або його робота може бути анульована, у випадку порушення процедури проходження зовнішнього незалежного оцінювання.

    Спілкування з іншими учасниками. Абітурієнт може бути позбавлений права на продовження роботи над тестом, якщо в аудиторії де проводиться тестування він заважає іншим абітурієнтам працювати над тестом або спілкується з іншими абітурієнтами, або передає їм будь-які предмети чи матеріали.

    Засоби зв’язку. Учасник ЗНО зобов’язаний покинути аудиторію якщо з’ясується, що він має при собі засоби зв’язку, пристрої зчитування, обробки, збереження та відтворення інформації або друковані чи рукописні матеріали, що не передбачені процедурою тестування.

    Речі, що не передбачені процедурою зовнішнього оцінювання (верхній одяг, парасольки, сумки, книжки, калькулятори, вимкнуті мобільні телефони, інші засоби зв'язку, пристрої зчитування, обробки, збереження та відтворення інформації, а також окремі елементи, які можуть бути складовими відповідних технічних засобів чи пристроїв, друковані або рукописні матеріали, засоби, предмети, прилади) залишаються учасником ЗНО у спеціально відведеному місці, на яке зобов'язаний вказати інструктор в аудиторії тестування.

    Зверніть увагу, що абітурієнт позбавляється права проходити тестування за наявності навіть вимкненого телефону. Також робота абітурієнта може бути анульована вже після проходження тестування, якщо з’ясується, що він мав при собі телефонний апарат під час виконання тесту.

    Для виявлення в абітурієнтів засобів зв’язку та з метою здійснення контролю за дотриманням процедури проходження зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) в пунктах тестування можуть використовуватися технічні засоби (камери відеоспостереження, металодетектори тощо).

    Виявляти наявність заборонених предметів матимуть право працівники Державної служби охорони, Українського та регіональних центрів оцінювання якості освіти, особи, уповноважені здійснювати державний контроль за проведенням зовнішнього оцінювання.

    Запізнення. Допуск до пункту тестування розпочинається за 45 хвилин та припиняється за 10 хвилин до початку зовнішнього незалежного оцінювання. Будь-яке запізнення унеможливить проходження тесту, тому рекомендується заздалегідь відвідати пункт тестування та перевірити маршрути доїзду до нього. На пункт тестування бажано з’явитися за 45 хвилин до початку тесту.

    Рішення про припинення роботи над тестом. Рішення про припинення роботи абітурієнта над тестом приймається колегіально уповноваженою особою, відповідальним за пункт тестування і старшим інструктором відповідної аудиторії (якщо порушення відбулося поза межами аудиторії – черговим).

     

     вступна кампанія умови вступу ЗНО ЗНО онлайн ЗНО українська мова підготовка до ЗНО програми ЗНО



Популярні товари



  1. Зошит для контрольних робіт з української мови 6 клас Нова програма Російська мова навчання Авт: В. Заболотний
    Зошит призначено для проведення всіх контрольних робіт з української мови в 6 класі, виконання яких повністю або частково передбачає письмову форму: тестування, диктанти, аудіювання, читання мовчки, перекази, твір. Тестові завдання розроблено з урахуванням моделі зовнішнього оцінювання, пропонованої Українським центром оцінювання якості освіти. До підручника Українська мова 6 клас Нова програма Російська мова навчання Авт: О. Заболотний, В. Заболотний Вид-во: Генеза Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням російською мовою комісією з української мови та літератури для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням мовами національних меншин Науково-методичної ради з питань освіти Мінистерства освіти і науки України.
  2. Рабочая тетрадь по музыкальному искусству 3 класс Новая программа Авт: А.С. Аристова, В.В. Сергиенко
    Приглашаем вас в замечательную страну Музыки ! Вместе с волшебником Музыкусом и веселым Триольчиком вы совершите захватывающее путешествие по страницам этой тетради. Разнообразные интересные задания помогут вам лучше понимать музыку. К учебнику Музыкальное искусство, 3 класс. Новая программа. Аристова Л.С., Сергиенко В.В. Изд-во: Освита Одобрено для использования в общеобразовательных учебных заведениях комиссией по педагогике и методике начального обучения Научно-методического совета по вопросам образования Министерства образования и науки Украины (Письмо ИИТСО от 11.01.2014 № 14.1/12-г-18)
  3. Англійська мова 5 клас Нова програма Книга для домашнього читання Read me Book Авт: Карпюк О.
    До підручника Англійська мова 5 клас Нова програма Авт: Карп'юк О. Вид-во: Астон. Навчальна книга має зручну для самостійного використання учнем структуру та нвчально-методичний інструмент, що складається із вправ і завдань не тільки для перевірки прочитаного, але й для формування мовних навичок і розвитку мовленнєвих умінь. Матеріал може бути використаний для самостійної роботи учнем вдома із наступною періодичною організацією уроків домашнього читання вчителем у класі. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Лист Міністерства освіти і науки України № 1/11-13818 від 11.09.2013 р.)
  4. Книга для читання Англійська мова 7 клас Нова програма Авт: Давиденко Л.
    Посібник складено за Новою програмою до будь-якого чинного підручника Англійська мова 7 клас Нова програма. Книга для домашнього читання англійською мовою містить 15 текстів, а також вірші, загадки, прислів’я для формування навичок читання на середньому рівні. Вправи систематизовані за рубриками, що сприяє кращому розумінню тексту, засвоєнню складних граматичних явищ англійської мови, розвитку творчих здібностей учнів. Для учнів 7 класу загальноосвітніх шкіл та вчителів англійської мови.
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх