Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Підсумки тижня в освіті: головні події

24.12.2016

Підсумки тижня в освіті: головні події

Школи отримають комп’ютери з Китаю. Міністерством освіти затверджений графік отримання комп'ютерного обладнання для шкіл, що надане Україні в рамках допомоги від уряду Китайської Народної Республіки.

Виші оприлюднять умови прийому до 15 січня. Міністерство освіти дозволило вченим радам вищих навчальних закладів перенести строки затвердження власних Правил прийому з 15 грудня до 15 січня 2017 року.

Уряд визначив, як школам популяризувати герб і гімн. Кабінет Міністрів затвердив план заходів щодо популяризації державних символів України та виховання поваги до них у суспільстві.

Підсумки тижня в освіті: головні події

Школи отримають комп’ютери з Китаю. Міністерством освіти затверджений графік отримання комп'ютерного обладнання для шкіл, що надане Україні в рамках допомоги від уряду Китайської Народної Республіки.

Виші оприлюднять умови прийому до 15 січня. Міністерство освіти дозволило вченим радам вищих навчальних закладів перенести строки затвердження власних Правил прийому з 15 грудня до 15 січня 2017 року.

Уряд визначив, як школам популяризувати герб і гімн. Кабінет Міністрів затвердив план заходів щодо популяризації державних символів України та виховання поваги до них у суспільстві.

Школам і вишам запропонували створювати фонди випускників. Неприбуткова організація Alumni Fund Ukraine пропонує створювати фонди підтримки українських навчальних закладів та долучитись до розвитку української освіти.

Парламент підвищив зарплати вчителям на 50%. За словами прем'єр-міністра Володимира Гройсмана, прийнятий Верховною Радою Державний бюджет на 2017 рік дозволить розпочати відновлення соціальної справедливості.

МОН оголосило конкурс підручників для 9-го класу. Конкурс стартував 19 грудня 2016 року. Також відомством затверджено перелік навчальних предметів та назв підручників, які підлягають конкурсному відбору.

Зарплати вчителів зростуть від 1672 до 2140 грн. Середня заробітна плата педагогічних працівників українських шкіл зросте майже на 50%. У середньому вчителі щомісячно додатково отримають від 1672 до 2140 грн.

В МОН розробили план дебюрократизації шкіл. Міністерством освіти створено робочу групу з дебюрократизації шкільної діяльності, яка має розробити проекти документів, що спростять діяльність вчителів та адміністрацій шкіл.

МОН заборонило деякі види шкільної звітності. Відомство доручило департаментам освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій припинити практику звітування, яке не передбачено законодавством.



Поділіться цією посиланням:


  1. Бакалаври-юристи отримають дипломи раніше
    13.03.2017

    Бакалаври-юристи отримають дипломи раніше

    Міністерство освіти і науки запропонувало вищим навчальним закладам скоригувати навчальні плани підготовки бакалаврів за спеціальністю «Право» для студентів, які завершують навчання або отримують дипломи бакалавра після 01 липня 2017 року. Відповідний лист підписаний першим заступником міністра Володимиром Ковтунцем.

  2. Як допомогти дитині навчитись читати англійською мовою
    07.09.2017

    Як допомогти дитині навчитись читати англійською мовою

    У сучасному світі вже не постає питання необхідності вивчення англійської мови. Багато батьків вже переконались у тому, що краще її починати вчити в ранньому дитинстві.

    Але в школах, на курсах іноземних мов та репетитори основну увагу приділяють вивченню розмовної англійської та граматики, а на вміння читати мало хто звертає увагу й не навчає цьому.

    У навчальних центрах міжнародної мережі навчальних центрів «Англійська Хелен Дорон» серед 20 курсів для дітей від 3 місяців до 18 років є окрема навчальна програма «Polly Reads and Writes», основна мета якої - навчити дитину писати та читати.

    Вміння читати дає можливість знайомитись з сюжетами книжок в оригіналі, розуміти текст на інструкціях, де немає перекладу рідною мовою, читати Інтернет-ресурси та періодичні видання англійською. Читання розширює словниковий запас, допомагає навчитись думати англійською та краще говорити.

    Саме тому, даємо Вам кілька порад, як допомогти дитині вивчити англійський алфавіт та полюбити читати англійською.

    • Уявіть разом з дитиною, що літери - це мешканці казкової країни. Деякі дружать між собою, інші ворогують. Одні люблять гуляти й потрапляти у всілякі пригоди, інші більше люблять бути одні. Це допоможе Вам в подальшому обґрунтувати дитині, чому одну й ту саму літеру ми читаємо по-різному, а літеру «e» дуже часто взагалі не читаємо.
    • З самого початку поясніть дитині різницю між літерами та звуками. І ще при вивчені алфавіту звертайте на це увагу.
    • Вигадайте свій алгоритм вивчення літер. Наприклад спочатку вивчайте голосні та обводьте їх в кружечок після того, як вивчили. А потім приголосні.
    • Візьміть якесь слово, яке добре знає Ваша дитина, та починайте вчити літери, з якого воно складається. Продемонструйте, що ті самі літери можуть утворювати й інші слова. Напишіть та прочитайте їх.
    • Спробуйте метод «Look and Say», який використовують викладачі у британських школах. Суть способу полягає у наступному: дитина повинна запам’ятати, як пишеться та звучить слово. Діти бачать написане слово і вимовляють його. Цей метод подібний системі раннього розвитку дитини Глена Домана, який використовує картки з словами.
    • Якщо Ваша дитина любить малювати або робити різноманітні поробки, давайте назви їм англійською мовою, а потім разом читайте.
    • Можна написати власну книжку англійською мовою з цікавими ілюстраціями. Такий текст дитині точно буде цікаво навчитись читати.
    • Звертайте увагу на рекламні вивіски на вулиці. Читайте їх, перекладайте, поясніть дитині сенс слова.
    • Вчіть читати й говорити правильно з самого початку. Якщо Ви не впевнені у власній вимові, слухайте аудіозаписи англійською, зверніться до професіоналів.
    • Навчання повинно проходити весело. Вигадуйте різноманітні ігри, ховайте літери в кімнаті, а потім складайте з них слова та цілі речення.
    • Використовуйте новітні технології. Є дуже багато мобільних додатків, які допоможуть Вашій дитині навчитись читати легко й весело. Наприклад, Helen Doron Read, від освітньої групи «Англійська Хелен Дорон».
    • Не забувайте про індивідуальність кожної дитини. Деякі групи літер дитині можуть даватись досить складно. Перейдіть до інших, поступово повертайтесь до тих, що ще не вивчили.
    • Результат не змусить себе довго чекати, якщо у навчанні буде системність та регулярність. Не потрібно за тиждень намагатись вивчити алфавіт, а на наступному навіть не пригадати ні однієї літери.
    • Навчання повинно бути різноманітним. Вивчайте англійську в навчальному центрі, вдома, на вулиці, в дорозі та на прогулянці в лісі.
    • Хваліть дитину за результат! Вивчила голосні літери – «Молодець!», прочитала речення – «Браво!»

    Навчальні центри «Англійська Хелен Дорон» пропонують дітям від 3 місяців до 18 років вивчення англійської як рідної. Перевагами співробітництва з центрами є використання авторської методики, досвід роботи понад 30 років, 900 навчальних центрів у всьому світі, серед яких 63 чекають на своїх студентів в Україні.

    Поспішайте записатись на безкоштовне демонстраційне заняття та переконайтесь, що методика Хелен Дорон неодмінно допоможе Вашій дитині не тільки вивчити англійську мову, а й полюбити сам процес навчання!

    ЗАПИСАТИСЬ НА ЗАНЯТТЯ

  3. Правила атестації викладача з науковим ступенем
    01.09.2017

    Правила атестації викладача з науковим ступенем

    Атестація педагогічних працівників здійснюється відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 6.10.2010 № 930.

    Пунктом 4.7 Положення передбачено, що присвоєння кваліфікаційних категорій за результатами атестації здійснюється послідовно. Але для певних категорій педагогічних працівників є винятки стосовно такої послідовності. Зокрема, цим пунктом встановлено, що педагогічні працівники, які мають наукові ступені, вчені або почесні звання, якщо їх діяльність за профілем збігається з наявним науковим ступенем, ученим (почесним) званням, атестуються без додержання послідовності в присвоєнні кваліфікаційних категорій та строку проведення позачергової атестації.

    Тому викладачеві коледжу, який має науковий ступінь кандидата наук, може бути присвоєно більш високу кваліфікаційну категорію, включаючи «спеціаліст вищої категорії».

    Відповідно до пункту 1.7 Положення атестація може бути черговою або позачерговою. Чергова атестація здійснюється один раз на п'ять років.

    Педпрацівникові, якому присвоєно найвищий кваліфікацій рівень, наступна чергова атестація можлива не пізніше, ніж через п’ять року з часу присвоєння вищої категорії.

    Згідно з пунктом 1.8 Положення, умовою чергової атестації педагогічних працівників є обов'язкове проходження не рідше одного разу на п'ять років підвищення кваліфікації. Ця вимога не розповсюджується на педагогічних працівників, які працюють перші п'ять років після закінчення вищого навчального закладу.

    Тож підвищення кваліфікації має передувати наступній черговій атестації.

    Відповідно до пункту 1.9 Положення позачергова атестація з метою присвоєння працівнику педагогічного звання проводиться за поданням керівника чи педагогічної ради навчального закладу.

    Щодо педагогічних працівників, які мають науковий ступінь, то з метою присвоєння їм педагогічного звання можлива позачергова атестація у будь-який період за поданням керівника чи педагогічної ради навчального закладу без вимог щодо терміну роботи на займаній посаді, що встановлений пунктом 3.18 Положення стосовно працівників, прийнятих на педагогічні посади після закінчення вищих навчальних закладів. Згідно з цим пунктом особи, прийняті на посади педагогічних працівників після закінчення вищих навчальних закладів, атестуються не раніш як після двох років роботи на займаній посаді.

    При цьому педагогічний працівник може самостійно звернутися до керівника навчального закладу чи педагогічної ради з заявою про присвоєння педагогічного звання. Але рішення атестаційної комісії приймається на основі поданням керівника чи педагогічної ради навчального закладу.

    Відповідно до пункту 5.2 Положення педагогічне звання «викладач-методист» може присвоюватися педагогічним працівникам, які мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії», здійснюють науково-методичну і науково-дослідну діяльність, мають власні методичні розробки, які пройшли апробацію та схвалені науково-методичними установами або професійними об'єднаннями викладачів вищих навчальних закладів I - II рівнів акредитації, закладів післядипломної освіти.

    Відповідно до пункту 5.3 Положення, педагогічне звання «старший викладач» може присвоюватися педагогічним працівникам, які мають кваліфікаційні категорії «спеціаліст вищої категорії» або «спеціаліст першої категорії» та досягли високого професіоналізму в роботі, систематично використовують передовий педагогічний досвід, беруть активну участь у його поширенні, надають практичну допомогу іншим педагогічним працівникам.

    При цьому Положенням не встановлено вимоги щодо послідовності присвоєння педагогічних звань, як це передбачено стосовно присвоєння кваліфікаційних категорій.

    За матеріалами Управління соціально-економічного захисту ЦК Профспілки.



Популярні товари



  1. Українська мова 6 клас Тематичне оцінювання Нова програма Авт: Глазова О.
    Зошит для тематичного оцінювання навчальних досягнень з української мови з текстами контрольних робіт - у двох варіантах, укладених згідно із чинною навчальною програмою та методичними рекомендаціями щодо особливостей вивчення української мови в 6 класі. До підручника Українська мова 6 клас Нова програма Авт: Глазова О. Вид-во: Освіта Схвалено Міністерством освіти і науки України Поделиться…
  2. Робочий зошит із літературного читання, 2 клас. Зоряна М.І.
    Робочий зошит написаний до підручника "Літературне читання. 2 клас" (автор М.І. Зоряна). У ньому подано завдання, що формують у другокласників правильність, швидкість, усвідомленість і виразність читання, увагу до художнього слова, уміння запам`ятовувати й відтворювати сюжет, установлювати зв`язок між персонажами та їхніми вчинками та давати їм свою оцінку. Для учнів, вчителів, батьків, методистів.
  3. Світова література 11 клас Академ Профіль Авт: Ковбасенко Ю.
    Підручник із Світової літератури для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів Академічний рівень, Профільний рівень. У ньому розглянуто провідні тенденції розвитку літературного процесу ХХ ст., а також життєвий і творчий шлях та ідейно-художні особливості творів провідних письменників цього періоду. Допоможе підготуватись до різноманітних форм поточного та підсумкового моніторінгу, а також тестування ЗНО. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 16.03.2011 р. № 235)
  4. Зошит для контрольних робіт Українська література 7 клас Нова програма Авт: Авраменко О.
    Зошит для контрольних робіт з Української літератури для 7 класу за Новою програмою до будь-якого чинного підручника Українська література 7 клас Нова програма. У виданні подано різнорівневі запитання та завдання в тестовій формі - закритого й відкритого типів - до програмових тем, що вивчаються в 7 класі. Схвалено для використання в загальноосвітніх навчальних закладах комісією з української літератури Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 15.06.2015 р. № 14.1/12-Г-420)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх