Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Освіта батьків впливає на успішність дітей, - дослідження

24.12.2016

Освіта батьків впливає на успішність дітей, - дослідження

Рівень освіти батьків є ключовим фактором, який має безпосередній зв’язок із рівнем успішності дітей. Про це йдеться у звіті за результатами дослідження Інституту освітньої аналітики, що було проведено за сприяння Українського центру оцінювання якості освіти і присвячено впливу соціально-економічного середовища на результати навчання школярів.

Звіт складений за результатами опитування випускників шкіл 2016 року. В анкетуванні взяли участь 51 тисяча випускників середніх шкіл, ліцеїв, гімназій, коледжів, колегіумів, спеціалізованих шкіл та НВК.

Результати опитування свідчать про те, що абсолютна більшість випускників (86,9%) цілеспрямовано готувалися до складання зовнішнього незалежного оцінювання. Найбільше випускники готувались до складання ЗНО з української мови та літератури, найменше – з російської мови та географії.

Освіта батьків впливає на успішність дітей, - дослідження

Рівень освіти батьків є ключовим фактором, який має безпосередній зв’язок із рівнем успішності дітей. Про це йдеться у звіті за результатами дослідження Інституту освітньої аналітики, що було проведено за сприяння Українського центру оцінювання якості освіти і присвячено впливу соціально-економічного середовища на результати навчання школярів.

Звіт складений за результатами опитування випускників шкіл 2016 року. В анкетуванні взяли участь 51 тисяча випускників середніх шкіл, ліцеїв, гімназій, коледжів, колегіумів, спеціалізованих шкіл та НВК.

Результати опитування свідчать про те, що абсолютна більшість випускників (86,9%) цілеспрямовано готувалися до складання зовнішнього незалежного оцінювання. Найбільше випускники готувались до складання ЗНО з української мови та літератури, найменше – з російської мови та географії.

Учні, як правило, поєднують кілька способів підготовки до ЗНО, найпопулярнішими з яких були самостійна робота, заняття з репетитором та підготовка під час уроків за ініціативою вчителя.

Найпопулярнішими репетиторами є фахівці з англійської мови. Також випускники, які готувались до тестування з математики, фізики та іноземних мов, окрім російської та англійської, надавали перевагу підготовчим курсам при університетах та коледжах.

Способи підготовки до ЗНО, яким надавали перевагу учні міських та сільських шкіл, відрізняються. Зокрема, частка тих, хто готувався з репетитором або відвідував підготовчі курси у місті, значно більша, ніж серед випускників сільських шкіл. Учні з сільської місцевості частіше готувались самостійно або під час занять за ініціативою вчителя.

Результати дослідження свідчать про те, що способи підготовки по-різному вплинули на результати зовнішнього незалежного оцінювання. Так, середній бал випускників, які готувались з репетитором, є вищими порівняно з тими, хто обрав інші способи підготовки. Найвищий бал з математики отримали учасники анкетування, які відвідували підготовчі курси при вищих чи професійно-технічних навчальних закладах.

Найбільша частка випускників, які готувалися до тестування за допомогою батьків, родичів чи знайомих, не подолали порогу 100 балів, а також отримали результат у проміжку від 100 до 139 балів.

Дослідження також містить дані щодо результатів ЗНО випускників та умов їх навчання. Зокрема, обираючи навчальний заклад для своєї дитини, батьки враховують багато чинників. Часто заможніші родини з сіл чи прилеглих до мегаполісу містечок вирішують щодня возити дитину до школи тривалий час, бажаючи отримати кращі освітні послуги.

Результати ЗНО учнів міських навчальних закладів є значно кращими, ніж сільських. Середній бал з усіх предметів ЗНО в проміжку 180-200 отримали 12,6% випускників міських ЗНЗ, в той час, як цей показник у селах становить лише 3,5%.

Родинні зв’язки, психологічна атмосфера та матеріальне становище родини також є важливими чинниками в соціалізації випускника, впливаючи на досягнення у навчанні.

Автори дослідження зазначають, що опитування випускників підтвердило відомий у соціології та економіці факт зв’язку рівня освіти батьків з рівнем навчальних результатів дитини.

«Чим вищий рівень освіти мають батьки, тим вищий результат ЗНО отримують випускники, причому зв’язок є однаково сильним з усіх предметів», - повідомляється у звіті.

Рівень освіти батьків також пов’язаний з планами випускників щодо подальшого навчання. Серед дітей з більш освічених родин більша частка тих, хто планує продовжувати навчання у вищому навчальному закладі або за кордоном і менше тих, хто хоче навчатися у коледжах, училищах чи технікумах.

«Цікаво, що з випускників, які планують навчатися за кордоном, 71% складають діти з родин, де обоє батьків або хоча б один із них мають вищу освіту. І навпаки, професійно-технічну освіту переважно обирають діти з родин, де батьки також мають професійно-технічну чи середню освіту», - наголошують автори дослідження.

Зокрема, опитування показало, що найвищі бали ЗНО отримали діти, чиї батьки працюють у сферах зайнятості, які потребують кваліфікованої праці.

«Найкращі результати ЗНО у дітей, чиї батьки чоловічої статі працюють у сфері ІТ, освіти, журналістики та реклами. Що стосується родичок жіночої статі, то найбільш успішно склали ЗНО випускники, чиї матері працюють у сфері освіти, журналістики і реклами. Найнижчий бал виявився у респондентів, чиї батьки працюють у сільському господарстві, будівництві, сфері транспорту та зв’язку, а матері – у промисловості, будівництві та сільському господарстві», - йдеться у звіті Інституту освітньої аналітики.



Поділіться цією посиланням:


  1. Підсумки тижня в освіті: головні події Підсумки тижня в освіті: головні події
    24.12.2016

    Підсумки тижня в освіті: головні події

    Школи отримають комп’ютери з Китаю. Міністерством освіти затверджений графік отримання комп'ютерного обладнання для шкіл, що надане Україні в рамках допомоги від уряду Китайської Народної Республіки.

    Виші оприлюднять умови прийому до 15 січня. Міністерство освіти дозволило вченим радам вищих навчальних закладів перенести строки затвердження власних Правил прийому з 15 грудня до 15 січня 2017 року.

    Уряд визначив, як школам популяризувати герб і гімн. Кабінет Міністрів затвердив план заходів щодо популяризації державних символів України та виховання поваги до них у суспільстві.

  2. Починаємо навчання впевнено: вивчаємо себе
    04.09.2018

    Починаємо навчання впевнено: вивчаємо себе

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям чотирнадцять оригінальних завдань для визначення рівня дитячої самооцінки та підвищення рівня самоусвідомлення й самоорганізації.

    Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей відповідального ставлення до навчання й інших обов’язків, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Визначаємо й підвищуємо самооцінку. Це завдання допоможе дитині визначити рівень самооцінки й підвищити рівень самоусвідомлення. Воно містить 15 тверджень, що стосуються ставлення до себе, критики, а також до помилок. Завдання допоможе розвинути емоційний інтелект дитини й здатність до саморефлексії, а також навички письма.

    Мої відповідальні кроки. Аналізуємо свій день. Це завдання допоможе дитині розвивати відповідальність, вміння організовувати й планувати роботу, приймати рішення. Дитині пропонується проаналізувати свій день. Так вона вчитиметься планувати та виконувати необхідні дії у власному побуті, робити відповідальний вибір, бути успішною.

    Мій час: учимося плануватиЗавдання орієнтоване на розвиток здатності дитини планувати власну діяльність, раціонально розподіляти час, розуміти, навіщо необхідно знати точний час, бути пунктуальною у школі й удома.

    Ти – зірка! Вчимося планувати. Це завдання допоможе дитині розвивати навички культури праці, вміння організовувати та планувати роботу, раціонально розподіляти час, приймати рішення. Дитині пропонується разом із батьками скласти та записати перелік справ, які вона робитиме впродовж тижня.

    Емоційний термометр: вимірюємо рівень почуттів. Це завдання сприятиме формуванню уявлення дитини про базові емоції й почуття, розвитку емоційного інтелекту, розвиватиме інтерес дитини до емоційних переживань, формуватиме ціннісне ставлення до себе. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься пізнавати думки й почуття, розрізняти їх у собі та інших.

    Скринька щастя. Що приносить нам задоволення? Це завдання сприятиме формуванню уявлення дитини про емоції, розвитку здатності розпізнавати почуття та позитивно мислити. Дитині пропонується скласти до скриньки все, що асоціюється в неї зі щастям. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься здійснювати емоційний самоаналіз, у неї формуватиметься емоційна компетентність і позитивне світосприйняття.

    Самопрезентація «Дев’ять фактів про мене». Це завдання сприятиме розвитку емоційного інтелекту дитини, почуття самоприйняття, усвідомленню своєї індивідуальності. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься висловлювати свої думки, почуття, ставлення та позиції.

    Рюкзак «Цікаво про мене». Це завдання сприятиме розвитку власного емоційного інтелекту, мовленнєвої культури дитини, збагаченню словникового запасу. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й уподобання, вихованню впевненості у собі та своїх можливостях, особистісному зростанню.

    Визначаємо ознаки хвилювання. Це завдання допоможе дитині навчитися усвідомлювати стан хвилювання, зробити висновок про те, які реакції в тілі для нього характерні. Таким чином дитина розвиватиме емоційний інтелект і самоусвідомлення.

    Долаємо хвилювання конструктивно. Це завдання пропонує дитині конструктивний підхід до подолання хвилювання. Завдяки йому вона зможе проаналізувати причини, що змушують її хвилюватись, і свої подальші дії, що допоможуть заспокоїтись.

    Вивчаємо сильні сторони своєї особистості. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, свої сильні сторони й унікальні риси, зрозуміти, що в її думках, проявах і вчинках є таким, що гідне поваги, а також здатне слугувати запорукою особистісного зростання.

    Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (хлопчик). Це завдання допоможе дитині подивитись на себе з позитивного боку, пізнати себе як особистість, варту поваги та наділену певними особливостями, які вона може використовувати для власного розвитку. Завдяки виконанню завдання дитина навчиться поважати себе та вірити у власні сили.

    Аналізуємо себе: п’ять позитивних якостей (дівчинка). Виконавши це завдання, дитина навчиться поважати себе та вірити у власні сили, адже, ретельно проаналізувавши себе, вона зможе виділити ті якості, які слугуватимуть їй добрим фундаментом високої самооцінки – запоруки успіху та цілеспрямованості. Ці записи нададуть батькам корисну інформацію.

    Завжди, інколи, ніколи: вчимося висловлювати почуття. Це завдання сприятиме формуванню особистісно-оцінної компетенції дитини, розвитку здатності встановлювати причинно-наслідкові, смислові зв’язки між подіями життя та своїми переживаннями. Це завдання допоможе дитині проаналізувати себе, навчитися використовувати невербальні засоби для передачі емоцій і настрою.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

     

     розвиток дитини

  3. Вступ на медичні спеціальності - 2019: основні зміни
    23.10.2018

    Вступ на медичні спеціальності - 2019: основні зміни

    Нові умови прийому вступників на медичні спеціальності дозволять відбирати до університетів найкращих абітурієнтів не лише на спеціальності «Стоматологія», «Медицина» та «Педіатрія», а й на фармацію. Про це повідомили у Міністерстві охорони здоров’я, коментуючи деякі норми Умов прийому на навчання до закладів вищої освіти України в 2019 році, що затверджені Міністерством освіти.

    Зокрема, у 2019 році крім української мови, для спеціальностей «Охорони здоров’я» профільними предметами є біологія або хімія (другий конкурсний предмет), фізика або математика (третій конкурсний предмет).

    За словами заступника міністра охорони здоров’я Олександра Лінчевського, введення фізики або математики як третього профільного предмета є одним з кроків на шляху до інтеграції української медицини в міжнародну практику.

    «Сучасна доказова медицина - точна природничо-наукова дисципліна, і лікарю необхідно мати знання з фізики, хімії, біології та математики. Окрім того, фізика та математика визначають логічне мислення та вміння аналізувати. У більшості європейських країн складання іспиту з цих предметів для вступу до медичного університету є поширеною практикою», - зазначає заступник міністра.

    Для вступу на спеціальності «Стоматологія», «Медицина» та «Педіатрія», абітурієнти мають набрати 150 балів ЗНО з профільних предметів.

    Для спеціальності «Фармація, промислова фармація» конкурсний бал з профільних предметів має становити понад 130 балів.

    «Нові умови дозволять відбирати в університет кращих абітурієнтів не лише на спеціальності «Стоматологія», «Медицина» та «Педіатрія», а й на фармацію. Це важливо, адже рішення фармацевта та провізора також безпосередньо впливають на здоров’я пацієнта», - наголосив Лінчевський.

    За його словами, нові норми умов прийому ухвалені в рамках стратегії розвитку медичної освіти МОЗ України. Відповідні зміни спрямовані на поліпшення якості освіти лікаря.

     

     вступна кампанія умови вступу



Популярні товари



  1. Інформатика Зошит для контролю знань 6 клас Нова програма Авт: Морзе Н.
    Укладений відповідно до нової програми, Зошит контролю знань складається з тем-уроків, об’єднаних у 5 розділи, що відповідає поурочному плануванню вивчення інформатики у 6 класі. Кожна тема містить такі інструменти оцінювання: контрольний список для організації вступного оцінювання, тестові завдання на встановлення рівня знань та розуміння навчального матеріалу, чек-лист для проведення рефлексії, карту навчальних досягнень учнів. Кожен розділ завершується підсумковим тестом та критеріями оцінювання навчальних проектів. Окремою вкладкою зошита є оціночне портфоліо учня, яке заповнюється вчителем або учнем протягом навчального року. До підручника Інформатика 6 клас Нова програма Автор: Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П., Кузьмінська, Саражинська Н.А. Вид-во: Освіта. Схвалено Міністерством освіти і науки України
  2. Сходинки до інформатики 2 клас Нова програма Авт: М. Корнієнко С. Крамаровська І. Зарецька
    100 грн.
    Зміст підручника відповідає Державному стандарту початкової загальної освіти і навчальній програмі для 2–4 класів загальноосвітніх навчальних закладів Сходинки до інформатики. У підручнику реалізовано об’єктний підхід до вивчення теоретичного та практичного матеріалу всіх змістових ліній курсу. Підручник зорієнтований на успішне формування початкових уявлень про базові поняття інформатики, розвиток алгоритмічного та логічного мислення, оволодіння практичними навичками користування графічним редактором та програмами підтримки вивчення навчальних предметів. Підручник призначений для учнів 2-го класу загальноосвітніх навчальних закладів, учителів початкової школи, учителів інформатики, батьків. Рекомендовано Міністерством Освіти і науки, молоді та спорту України. Наказ № 118 від 07. 02. 2012 р.
  3. Задачі підвищеної складності з Геометрії 7 клас Нова програма Авт: Тарасенкова Н.
    Задачі підвищеної складності з Геометрії для 7 класу за Новою програмою до підручника Геометрія 7 клас Нова програма Авт: М.І. Бурда, Н.А. Тарасенкова Вид-во: Освіта. Навчально-методичний посібник призначений для організації індивідуальної роботи зі здібними та зацікавленими учнями. Для учителів загальноосвітніх навчальних закладів
  4. Англійська мова 5 клас Нова програма Книга для домашнього читання Read me Book Авт: Карпюк О.
    До підручника Англійська мова 5 клас Нова програма Авт: Карп'юк О. Вид-во: Астон. Навчальна книга має зручну для самостійного використання учнем структуру та нвчально-методичний інструмент, що складається із вправ і завдань не тільки для перевірки прочитаного, але й для формування мовних навичок і розвитку мовленнєвих умінь. Матеріал може бути використаний для самостійної роботи учнем вдома із наступною періодичною організацією уроків домашнього читання вчителем у класі. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Лист Міністерства освіти і науки України № 1/11-13818 від 11.09.2013 р.)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх