Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Українська вчителька увійшла у топ-50 викладачів світу

15.12.2016

Українська вчителька увійшла у топ-50 викладачів світу

Викладачка англійської мови Анна Дудич може виграти «Нобелівську премію для вчителів» та мільйон доларів, про це з посиланням на Global Teacher Prize повідомляє «Українська правда. Життя».

Українська вчителька увійшла у топ-50 викладачів світу

Викладачка англійської мови Анна Дудич може виграти «Нобелівську премію для вчителів» та мільйон доларів, про це з посиланням на Global Teacher Prize повідомляє «Українська правда. Життя».

Анна Дудич з Кропивницького – єдина представниця України у фіналі.

У профілі йдеться, що її підхід у викладанні базується на учнівських проектах та застосуванні новітніх технологій, зокрема системи Google Class.

Вчителька також налагоджує стосунки з іноземними партнерами, будучи одним із керівників програми STEM, координатором eTwinning, вона має статус Microsoft Expert Educator та була вчителем року в Україні.

Найкращих учителів організатори міжнародного конкурсу обирали з більш ніж 20 000 претендентів із 179 країн.



Поділіться цією посиланням:


  1. 15 завдань для вивчення української абетки
    15.03.2017

    15 завдань для вивчення української абетки

    «Розвиток дитини» пропонує батькам та вихователям дитячих садочків практичні завдання, що допоможуть у цікавій формі познайомити дитину із літерами української абетки. Виконання таких завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до занять письмом і читанням, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Алфавіт-лабіринт. Таке цікаве завдання познайомить дитину із написанням літер, а подорож лабіринтом розвиватиме дрібну моторику й логіку, готуючи дитину до більш складних вправ.

    Відтворюємо українські літери. Це завдання навчить малюків розрізняти літери та сприятиме розвитку дрібної моторики дитини.

  2. Новий онлайн-курс програмування на Java від Prometheus
    01.02.2017

    Новий онлайн-курс програмування на Java від Prometheus

    Новий безкоштовний курс «Основи програмування на Java» на онлайн платформі Prometheus стартує 15 лютого 2017 року.

    Java є однією з найпопулярніших мов програмування, що використовуються розробниками програмного забезпечення на сьогоднішній день. Ядро мови використовується при розробці Android-додатків, а також широко використовується в веб-розробці, а саме в серверній частині.

  3. Рекомендації учням щодо проходження ЗНО
    16.05.2017

    Рекомендації учням щодо проходження ЗНО

    Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій обстановці зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже цей матеріал.

    Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити тести ЗНО онлайн. Не можна навчитись добре виконувати тести, не тренуючись на них самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

    Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

    Випробовуй. У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.

    Пропускай. Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.

    Вгадуй. Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.

    Виключай. Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох відповідях (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

    Скорочуй вибір. Якщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші такими, що підходять з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це - теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь точно не підходить) - це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.

    Думай тільки про поточне завдання. Коли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання. Ця установка дає безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.

    Читай завдання до кінця. Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших запитаннях.

    Не засмучуйся. У будь-якому професійно підготовленому тесті є завдання, з якими ви просто не зможете впоратись. Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.

    Заплануй два кола. Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) тестування пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити.

     

     підготовка до ЗНО ЗНО онлайн ЗНО вступна кампанія умови вступу програми ЗНО

    Посилання за темою:



Популярні товари



  1. Образотворче мистецтво Альбом-посібник 3 клас До підручника Калініченко О. Нова програма Авт: Демчак С.
    В альбомі-посібнику пропонуються репродуктивно-творчі та художньо-творчі завдання і вправи для уроків образотворчого мистецтва в 3 класі, розроблені відповідно до нової програми МОН України і спрямовані на розвиток універсальних художньо-творчих якостей та сенсорних здібностей учнів. Для учнів третього класу, учителів початкових класів, учителів образотворчого мистецтва, батьків. До підручника Образотворче мистецтво, 3 клас. Нова програма. Калініченко О.В., Сергієнко В.В. Вид-во: Освіта Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 03.06.2014 р. № 14.1/12-Г-824)
  2. Рабочая тетрадь Я в мире 4 класс Новая программа Авт: Бибик Н.
    Тетрадь составлена по Новой программе к учебнику Я в мире 4 класс Новая программа Авт: Бибик Н. Изд-во: Основа. В пособие включены творческие задания, упражнения для выполнения с родителями, тестовые задания. Тетрадь содержит цветную вкладку — портфолио Мы путешествуем для оформления результатов исследовательской работы учащихся. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 12.05.2015 р. № 14.1/12-Г-287)
  3. Робочий зошит альбом з образотворчого мистецтва 4 клас Нова програма Авт: О. Калініченко та ін.
    Уміщує завдання, до яких передбачено варіанти його виконання. На тренувальних сторінках є елементи підказок. Робочий зошит також містить рубрику Художні розваги у вільну хвилинку з різноманітними цікавими завданнями-загадками і творчими завданнями. Наприкінці посбіника вміщено невеликий словник художніх термінів та опис художніх технік, які використовують учні для виконання завдань на уроках. До підручника Образотворче мистецтво 4 клас Нова програма Авт: О. В. Калініченко, В. В. Сергієнко, В. В. Калініченко Вид-во: Освіта Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти. Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 24.03.2015 р. № 14.1/12-Г-145)
  4. Французька мова, 1 клас. Робочий зошит. Клименко Ю.М.
    Робочий зошит є складовою навчально-методичного комплекту з французької мови для 1 класу спеціалізованих навчальних закладів з поглибленим вивченням французької мови. Зошит включає в себе завдання для розвитку навичок письма і аудіювання. Він містить зразки написання літер, різноманітні тренувальні вправи творчого та ігрового характеру. Учні не тільки працюють у зошиті, а й граються з ним: розмальовують, клеять, складають. До підручника "Французька мова, 1 кл." за авт. Клименка Ю.М.
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх