Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів

04.12.2016

В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів

Міністерство освіти і науки має намір зробити відкритою процедуру надання навчальній-методичній літературі та засобам навчання відповідних грифів МОН.

У відомстві зазначають, що відкрита процедура надання навчальній літературі грифів має створити систему превентивних, антикорупційних та прозорих механізмів у цьому питанні. Для цього у міністерстві обіцяють створити сайт, на якому буде висвітлюватись процедура надання грифів.

В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів

Міністерство освіти і науки має намір зробити відкритою процедуру надання навчальній-методичній літературі та засобам навчання відповідних грифів МОН.

У відомстві зазначають, що відкрита процедура надання навчальній літературі грифів має створити систему превентивних, антикорупційних та прозорих механізмів у цьому питанні. Для цього у міністерстві обіцяють створити сайт, на якому буде висвітлюватись процедура надання грифів.

"Відомості про рукописи навчально-методичної літератури на веб-ресурсі оприлюднюватимуться відразу після їх реєстрації в Державній науковій установі "Інститут модернізації змісту освіти", яка організовує роботу комісій Науково-методичної ради МОН та підготовку відповідних матеріалів", - зазначають у Міносвіти.

Зокрема, будуть оприлюднюватись дані про дату і вхідний номер рукописів, терміни розгляду документів, прізвище, ім’я, по батькові рецензентів, експертів, відповідальних осіб за процедуру надання грифа та результати розгляду рукопису.

У МОН наголошують, що відкритість інформації посилить відповідальність науковців за процедуру рецензування та проведення експертизи навчально-методичної літератури.

"Кожен освітянин матиме можливість висловити свої зауваження та пропозиції щодо якості навчально-методичної літератури через веб-ресурс. В разі надходжень суттєвих зауважень, навчально-методичний посібник повторно розглядатиметься на засіданні відповідної комісії науково-методичної ради МОН", - наголошують в Міністерстві освіти і науки.

Як відомо, зараз міністерство проводить аналіз змістової частини навчально-методичної літератури, що видана впродовж 2012-2016 років та має відповідний гриф відомства. Необхідність проведення аналізу викликана ситуацію зі скандальною програмою для шкіл "Сімейні цінності", зміст якої був розкритикований експертами та громадськістю.



Поділіться цією посиланням:


  1. Опорний конспект про японську школу
    23.03.2017

    Опорний конспект про японську школу

    Починаючи з 70-х років ХІХ століття почалися перші освітні реформи Мейджі-періоду, завданням яких було «поєднати японський дух із західним навчанням». Головне, що сприйняли японці із надбань західної педагогічної думки, — ідея «дитиноцентрованої освіти».

    Система освіти в Японії продемонструвала дивовижну здатність вбирати в себе передові педагогічні ідеї, трансформуючи їх в ефективні освітні моделі.

    «Свобода, індивідуальність, різноманітність» — «три кити», на яких почала базуватися школа післявоєнної Японії.

    Школа в Японії має структуру 6+3+3:

    • Elementary Schools — 6 років навчання (з 6 до 12 років);
    • Lower Secondary Schools — 3 роки навчання (12-15 років);
    • Upper Secondary Schools — 3 роки навчання (до 18 років).

    Існує два відповідальні періоди для японської молоді: 15 років і 18 років — у такому віці юні японці складають іспити (деякі, хто вибрав приватну школу, вступні екзамени складають ще й у 12 років).

    Японська система освіти передбачає, що до 9-го класу всі учні навчаються за універсальними програмами, після закінчення 9-ти класів діти можуть обрати тип старшої школи, до якої вони вступатимуть (академічна, комерційна, індустріальна, сільськогосподарська, загальноосвітня тощо).

    Головне призначення японської школи - підсилювати у дитини смак до життя!

    Yutori (можливості для зростання) та Ikiru-Chikara (життєрадісність).

    В уявленні японців школа перш за все має забезпечувати дві речі: yutori (англ. room to grow) можливості для зростання й ikiru-chikara (англ. zest for living) смак до життя, життєрадісність.

    Звісно, дитина може скористатись можливостями для зростання лише у випадку, якщо в школі є:

    • kosei shugi’ (англ. the promotion of individuality), заохочення індивідуальності;
    • kosei no sonchô’ (англ. respect for individuality), повага до індивідуальності;
    • kosei jûshi’ (англ. an emphasis on individuality), акцент на індивідуальності.

    Вони називають прості резони культивувати ikiru-chikara: життєрадісні діти щасливіші, менш невротичні, більш працездатні… Життєрадісність є однією із сильних сторін характеру, якій психологи відводять ключову роль у здатності людини жити щасливим і повноцінним життям.

  2. Навчальні розмальовки для дошкільнят
    02.03.2018

    Навчальні розмальовки для дошкільнят

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам та вихователям дитячих садочків тринадцять навчальних розмальовок для дітей дошкільного віку для розвитку навичок аналітичного, логічного, творчого мислення, довільної уваги, зорової пам’яті, дрібної моторики тощо.

    Виконання запропонованих завдань сприятиме всебічному розвитку інтелектуальних та творчих здібностей, збагаченню лексичного запасу малюків, формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання.

    Розмальовка «Слова». Цей комплект завдань створено, аби сприяти розвитку творчого мислення та навичок письма та читання. У кожному завданні дитині пропонується заштрихувати слово за зразком, прочитати його й розмалювати зображення.

    Розвиваюча розмальовка «Тягни-штовхай». Це завдання допоможе дитині проаналізувати такі дії, як «штовхати» і «тягнути», наочно запам’ятати кожну з них, потренувати просторове мислення, увагу та дрібну моторику.

    Вчимося вирізняти напрямки «вліво», «вправо». Цей комплект завдань створено для дітей дошкільного віку, щоб допомогти їм вивчити такі напрямки, як «вліво», «вправо».

    Вчимось орієнтуватись у просторі. Цей комплект завдань покликаний навчити дитину орієнтуватися в просторі, допомогти їй засвоїти поняття угору, вниз, вправо, вліво тощо, а також пропонує поринути у світ фантазії та малювання.

    Вивчаємо місяці й пори року. Це завдання допоможе дитині вивчити правильну послідовність місяців року та запам’ятати, які з них належать до календарних весни, літа, осені й зими, а також запам’ятати, за яким порядком змінюють одна одну різні пори року.

    Створіть власний календар. Бажаєте навчити дитину таким одиницям вимірювання часу, як доба, тиждень, місяць, рік, а також добре орієнтуватись у днях тижня і місяцях кожної пори року? Цей комплект із 12-ти завдань є оптимальним творчим рішенням.

    Вивчаємо різні погодні явища. Це завдання дозволить познайомити дитину із різними погодними явищами, потренувати її уяву, фантазію й асоціативне мислення, а також дрібну моторику та вміння підбирати потрібні кольори.

    Вивчаємо чотири частини доби (хлопчик). Це завдання допоможе дитині краще зрозуміти таку одиницю вимірювання часу, як доба та її загальноприйнятий поділ на чотири частини.

    Вивчаємо чотири частини доби (дівчинка). Це завдання допоможе дитині краще зрозуміти таку одиницю вимірювання часу, як доба та її загальноприйнятий поділ на чотири частини – ранок, день, вечір, ніч, дасть можливість повторити, скільком годинам вона дорівнює, та порозмовляти про щоденні події в житті дитини, що відбуваються в кожній з її частин.

    Вивчаємо категорії «живе» й «неживе». Цей комплект завдань створено, щоб ознайомити дитину із поняттями «живе» й «неживе», допомогти їй зрозуміти різницю між ними та навчити самостійно сортувати малюнки за відповідними категоріями.

    Розміри предметів: велике та маленьке. Чи знає ваша дитина, які предмети називають великими, які — маленькими, а які середнього розміру? Чи може сказати який предмет більше, а який менше або показати предмети однакові за розміром? Цей комплект, що складається з 16 різних завдань, допоможе їй розібратися в цих питаннях.

    Розмальовка «Фрукти та ягоди». Це завдання - перший крок до розвитку письма. Завдяки завданню діти розвивають навички дрібної моторики та графомоторні навички, одночасно вивчаючи назви популярних фруктів та ягід.

    З’єднуємо половинки фруктів та овочів. Цей комплект завдань допоможе дитині збагатити свої знання про фрукти, ягоди, овочі та коренеплоди, розширити кругозір та збільшити словниковий запас.

    Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

    ПЕРЕГЛЯНУТИ ВСІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДОШКІЛЬНЯТ

     

     розвиток дитини розмальовки

  3. Генератор українських прописів для дітей
    11.07.2017

    Генератор українських прописів для дітей

    Проект Розвиток дитини пропонує небайдужим батькам та вихователям дитячих садків нову можливість для навчання дітей письму – Генератор прописів друкованих літер. Цей сервіс допоможе зробити індивідуальні завдання-прописи для дітей для якісного оволодіння навичками написання друкованих літер української абетки.

    Виконання різноманітних вправ, запропонованих «Генератором», дозволить дошкільнятам поступово, не форсуючи подій та не відчуваючи втоми, вдосконалити свою майстерність, а батькам та педагогам – не турбуватись про пошук дидактичних розвиваючих завдань для дітей.

    Також робота над завданнями з прописів друкованих літер сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до занять письмом та впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Використовуючи генератор, ви зможете самостійно створити добірку вправ, що передбачає тренування у написанні окремих, в тому числі проблемних для дитини, літер, буквосполучень чи слів. Батьки можуть вводити вихідні параметри самостійно чи за участю дитини або навіть надати їй самій можливість власноруч створити для себе завдання, що неодмінно буде мотивувати її та заохочувати на продовження занять з письма.

    Кожне сформоване письмове завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів.

    Завантаження прописів друкованих літер для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

    ГЕНЕРАТОР ПРОПИСІВ



Популярні товари



  1. Русский язык 3 класс Новая программа. Авт: Рудяков А.Н., Челышева И.Л.
    100 грн.
    Учебник создан в соответствии с требованиями Государственного стандарта начального общего образования и программой по русскому языку. В учебнике реализуются современные образовательные подходы. Подача учебного материала способстувет формированию ключевых, базовых и предметных компетенций. Тексты упражнений и заданий, языковых и речевых тем ориентированы на возврастные особенности третиклассников. Для учащихся, учителей, методистов, родителей. Для общеобразовательных учебных заведений с обучением на русском языке Рекомендовано Министерством образования и науки Украины (Приказ МОН Украины № 994 от 17.07.2013)
  2. Навчально-моніторинговий комплект Українська мова 8 клас І семестр Нова програма Авт: Карась Г.
    Навчально-моніторинговий комплект з Української мови для 8 класу за Новою програмою складається з Навчального зошита, вкладки Заліковий зошит та інтернет-додатка і містить матеріал І семестру. У Навчальному зошиті матеріал розподілено за уроками. У кожному уроці виділено рубрики: Теоретичний матеріал, Розв'язуємо в класі, Розв'язуємо вдома. Вкладка Заліковий зошит містить контрольні роботи. Інтернет-додаток дозволяє порівняти результати самоконтролю учня і контролю його навчальних досягнень учителем та отримати рекомендації для учня щодо вдосконалення його знань, умінь і навичок з української мови. Видання можна використовувати в комплекті з будь-яким підручником Української мови для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання за Новою програмою.
  3.  Трудовое обучение 1 класс Новая программа Авт: В. Сидоренко Н. Котелянец
    100 грн.
    Учебник Трудовое обучение является основой учебно-методического комплекта. В содержании учебника заложены возможности для реализации всех смысловых линий в соответствии с требованиями Государственного стандарта начального общего образования: ручные техники обработки материалов, техническое творчество, декоративное искусство, самообслуживание. Оригинальное и функциональное художественное оформление помогает первоклассникам легко и непринужденно усваивать учебный материал, учиться творить красоту. Для учеников 1-х классов общеобразовательных учебных заведений, учителей начальной школы, методистов, студентов педагогических колледжей и высших учебных заведений педагогического направления, родителей. Рекомендовано Міністерством Освіти і науки, молоді та спорту України. Наказ № 118 від 07. 02. 2012 р.
  4. Мистецтво 1 клас Нова програма Авт: Л. Масол О. Гайдамака Н. Очеретяна
    70 грн.
    У підручнику, укладеному відповідно до вимог нового Державного стандарту початкової загальної освіти в галузі Мистецтво та відповідної базової навчальної програми, подано матеріали, що сприяють посиленню ролі мистецтв в особистісному становленні учнів. Весь матеріал підручника сприяє не лише розвитку навичок малювання, а й гармонійного сприйняття навколишнього світу, вчить бачити і розуміти красу. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 07.02.2012 р. № 118)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх