Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів

04.12.2016

В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів

Міністерство освіти і науки має намір зробити відкритою процедуру надання навчальній-методичній літературі та засобам навчання відповідних грифів МОН.

У відомстві зазначають, що відкрита процедура надання навчальній літературі грифів має створити систему превентивних, антикорупційних та прозорих механізмів у цьому питанні. Для цього у міністерстві обіцяють створити сайт, на якому буде висвітлюватись процедура надання грифів.

В МОН хочуть відкрити процедуру надання грифів

Міністерство освіти і науки має намір зробити відкритою процедуру надання навчальній-методичній літературі та засобам навчання відповідних грифів МОН.

У відомстві зазначають, що відкрита процедура надання навчальній літературі грифів має створити систему превентивних, антикорупційних та прозорих механізмів у цьому питанні. Для цього у міністерстві обіцяють створити сайт, на якому буде висвітлюватись процедура надання грифів.

"Відомості про рукописи навчально-методичної літератури на веб-ресурсі оприлюднюватимуться відразу після їх реєстрації в Державній науковій установі "Інститут модернізації змісту освіти", яка організовує роботу комісій Науково-методичної ради МОН та підготовку відповідних матеріалів", - зазначають у Міносвіти.

Зокрема, будуть оприлюднюватись дані про дату і вхідний номер рукописів, терміни розгляду документів, прізвище, ім’я, по батькові рецензентів, експертів, відповідальних осіб за процедуру надання грифа та результати розгляду рукопису.

У МОН наголошують, що відкритість інформації посилить відповідальність науковців за процедуру рецензування та проведення експертизи навчально-методичної літератури.

"Кожен освітянин матиме можливість висловити свої зауваження та пропозиції щодо якості навчально-методичної літератури через веб-ресурс. В разі надходжень суттєвих зауважень, навчально-методичний посібник повторно розглядатиметься на засіданні відповідної комісії науково-методичної ради МОН", - наголошують в Міністерстві освіти і науки.

Як відомо, зараз міністерство проводить аналіз змістової частини навчально-методичної літератури, що видана впродовж 2012-2016 років та має відповідний гриф відомства. Необхідність проведення аналізу викликана ситуацію зі скандальною програмою для шкіл "Сімейні цінності", зміст якої був розкритикований експертами та громадськістю.



Поділіться цією посиланням:


  1. Тематичні кросворди для молодших школярів
    08.03.2017

    Тематичні кросворди для молодших школярів

    Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, а також вчителям початкових класів та вихователям груп подовженого дня нові можливості для всебічного розвитку інтелекту молодших школярів.

    Запропоновані завдання у формі тематичних кросвордів допоможуть розширити світогляд учнів 1-4 класів, збагатити їх лексичний запас, поглибити знання про різні сфери людського життя. Крім того, вони у невимушеній формі познайомлять дітей з новими поняттями.

    Розгадування кросвордів сприятиме розвитку логічного мислення, уваги та спостережливості, формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання, вихованню зацікавленості в пізнанні нового та впевненості у собі та своїх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

    Якщо дитині складно засвоїти календарні чи часові поняття, скористайтесь завданнями з підказками «Місяці року», «Час»: тренуємо мислення«Дні тижня». Ці завдання-кросворди, як і кожна інтелектуальна головоломка, сприятимуть кращому засвоєнню понять, а також дозволять покращити такі важливі поведінкові навички, як цілеспрямованість і посидючість.

  2. Навіщо відправляти дитину в юному віці за кордон?
    10.03.2017

    Навіщо відправляти дитину в юному віці за кордон?

    «Усе найкраще – дітям!». Звісно, батьки прагнуть бездоганно дотримуватися цього гасла, надаючи своїй дитині найкраще – починаючи від харчування та одягу та закінчуючи відпочинком і, звичайно, освітою.

    Поїздкам дітей за кордон – бути!

    Якщо всього декілька десятків років цілком достатньо було стандартної шкільної освіти та навчання в інституті, то зараз вимоги зростають. На будь-якій співбесіді обов'язково запитають про досвід роботи (3-5 років стажу неодмінно має бути), також для працевлаштування знадобиться відмінне знання іноземних мов (чим більше, тим краще)й відповідність цілому переліку додаткових вимог. Щоб не опинитися за межами конкурентних умов, дитина повинна не просто старанно вчитися в школі та підтягувати дисципліни, за якими відстає, з репетитором. Необхідно набагато більше: практика, розвиток, прагнення не тільки читати в книгах про Америку та Лондон, а й домагатися своїх цілей, здійснювати мрії.

  3. Як наші школярі виграють гранти на навчання
    26.04.2017

    Як наші школярі виграють гранти на навчання

    Засновники Ukraine Global Scholars впевнені: більшість школярів, які приходять до них, уже унікальні. А вони лише допомагають розкрити потенціал та продемонструвати його американським приймальним комісіям. Про те, як українські школярі виграють мільйони доларів грантів на навчання у престижних іноземних навчальних закладах, розповідає Радіо Свобода.

    «Я просто стрибала від щастя, неймовірні емоції», – згадує Влада Сіриченко. Вона навіть записала на відео, як вона отримала позитивну відповідь від приватної школи Choate у штаті Коннектикут, США. Тут колись вчився Джон Кеннеді, а з осені буде вчитись і Влада. Безкоштовно. Батьки за океан доньку відпускають.

    «Це була така її мрія, і вона на це поклала стільки своїх зусиль, що питання так взагалі не ставилось, щоб її не пустити чи як. Дуже було багато праці покладено», – каже мама Влади Олена Сіриченко.

    Влада - одна з кращих математиків в Україні у своїй віковій категорії і вже створює власний стартап: контейнер для обідів із підігрівом. Минулого року вона випадково натрапила на програму від організації Ukraine Global Scholars, взяла у ній участь і пройшла усі три етапи відбору.

    «На першому етапі було есе та список досягнень. Далі ми онлайн складали математику та англійську мову, а потім ще було інтерв’ю», – розповідає Влада.

    «Привіт, я Міша Лемеш, вітаю тебе із проходженням у третій тур», – так Михайло Лемеш, один зі співзасновників Ukraine Global Scholars, вітає фіналістів програми. Її мета – навчити школярів, як своїм розумом і талантом виграти гранти в американських навчальних закладах.

    Засновники програми – українські випускники престижних вишів США та Європи. Їм усім теж колись допомагали безкоштовно навчатися. Михайло так спочатку потрапив до школи у США, а потім вступив у Гарвард.

    «Була така програма «USA/USA», її вів Богдан Оришкевич. Він нам і пояснював, які існують гранти, які коледжі. Мені тоді це допомогло вступити до школи», – говорить Михайло Лемеш.

    Тепер черга Михайла та його друзів допомагати українським школярам.

    «Ми намагаємося знайти дітей, які вже чогось досягнули. В Америці це називається hook або «гачок» – в спорті, у науці», – додає Михайло.

    Фіналістів вчать, як правильно підготувати пакет документів, писати есе, поводитися під час інтерв’ю. Михайло Лемеш каже: кожна кома, кожне слово мають значення.

    «По суті, у приймальної комісії є лише десять хвилин, аби прочитати пакет документів, і якщо у тексті буде плутанина: кома стоїть не на місці, велика літера замість маленької, то цього цілком достатньо, аби пакет документів, які людина готувала місяцями, спустився зі столу на підлогу», – каже Лемеш.

    Усі вступні витрати організація також бере на себе. Зараз їм допомагає українська діаспора в США,а стартовий капітал – це були особисті заощадження засновників та пожертви їх друзів.

    «Вступ у середньому коштує 800 доларів на одного школяра, цю суму ми і оплачуємо кожному», – розповідає член правління «Ukraine global sholars» Юлія Лемеш.

    А далі треба переконати американську школу або ВНЗ дати саме українському школяреві стипендію. Надії Дубчак із Києва це вдалося. Вона не просто медалістка і переможниця численних олімпіад, але й координатор громадської організації Teenergizer!

    «Ми займаємося допомогою ВІЛ-позитивним підліткам і молоді у східній Європі та центральній Азії», – Надія Дубчак, студентка приватної школи Lawrenceville у Нью-Джерзі.

    Такий набір досягнень вразив керівництво престижної школи «Лоренсвіль» і Надії запропонували стипендію імені Девіса. Вона покриває два роки навчання у приватній школі, а ще дає 80 тисяч доларів на коледж.

    «Це від фонду сім’ї Девіса, які вони можуть дати інтернаціональним студентам. Це мають бути люди, які з країн, що не представлені на кампусі, тобто українців у них ще немає, і вони вирішили за мої досягнення дати мені цю стипендію», – каже Надія.

    Крім Надії та Влади, на безкоштовне навчання до США восени поїде ще одинадцять українських школярів.

    «Вступило тринадцять дітей, десятеро – у престижні приватні школи, ще троє – у коледжі. Один хлопець вступив у Гарвард. Загалом ми набрали грантів більш ніж на три мільйони доларів», – каже Юлія Лемеш.

    Акцент Ukraine Global Scholars робить саме на приватні школи, вступити туди легше, ніж в університети. І хоч український випускник знову йде в одинадцятий клас, такий підхід має численні переваги, переконує Саломе Мікадзе. Вона перша випускниця програми і вже майже рік вчиться в американській приватній школі для дівчат.

    «По-перше, це адаптація до суспільства, адаптація до нової системи освіти, тому що тут вона абсолютно інакша. І цей час вже допоміг мені підвищити рівень англійської мови, отримати новий досвід. Коли ти вступаєш після американської школи, то шанс на успішний вступ на 20-30% вищий», – розповідає студентка Emma Willard school Саломе Мікадзе.

    Після закінчення вишів організація пропонує вступникам стажування в українських компаніях. Одна із обов’язкових умов програми – повернутися після випуску мінімум на п’ять років в Україну.

    Засновники Ukraine Global Scholars впевнені: більшість школярів, які приходять до них, уже унікальні. А вони лише допомагають розкрити потенціал та продемонструвати його американським приймальним комісіям.

    Оригінал на сайті Радіо Свобода.



Популярні товари



  1. Хрестоматія з Української літератури 5 клас Нова програма Авт: Мірошник С.
    50 грн.
    Перед вами видання, в якому зібрано всі художні твори з української літератури, які пропонуються для додаткового читання у 5 класі за новою програмою. Дивосвіт - ця назва не випадкова, бо художня література - справжній світ дива, за допомогою якого ви зможете довідатися багато нового і цікавого. У хрестоматії подано твори фольклору та художньої літератури, визначені для додаткового читання з української літератури у 5 класі відповідно до нової чинної програми з української літератури. Видання призначене для учнів загальноосвітніх навчальних закладів, педагогів, батьків. До будь-якого чинного підручника Українська література 5 клас Нова програма.
  2. Навчально-моніторинговий комплект Геометрія 8 клас І семестр Нова програма Авт: Роганін О.
    Навчально-моніторинговий комплект з Геометрії для 8 класу за Новою програмою складається з Навчального зошита, вкладки Заліковий зошит та інтернет-додатка і містить матеріал І семестру. У Навчальному зошиті матеріал розподілено за уроками. У кожному уроці виділено рубрики: Теоретичний матеріал, Розв'язуємо в класі, Розв'язуємо вдома. Вкладка Заліковий зошит містить самостійні та контрольні роботи. Інтернет-додаток дозволяє порівняти результати самоконтролю учня і контролю його навчальних досягнень учителем та отримати рекомендації для учня щодо вдосконалення його знань, умінь і навичок з геометрії. Видання можна використовувати в комплекті з будь-яким підручником Геометрії для 8 класу за Новою програмою.
  3. Лічба в межах 20
    До набору входять 48 навчальних карток, з яких дитина може скласти 24 яскравих малюнки. Використання карток допоможе дитині навчитися швидко і правильно рахувати в межах 20 та вивчити арифметичні правила. Звороти карток познайомлять з теорією, а також допоможуть закріпити навчальний матеріал.
  4. Читанка 1 клас Післябукварна частина Нова програма Авт: Науменко В.
    До Букваря 1 клас За новою програмою М.Д. Захарійчук, В.О. Науменко Вид-во: Грамота. Читанка призначена для проведення уроків читання в післябукварний період. Її зміст спрямований на формування в першокласників правильності, усвідомленості й виразності читання, розвиток інтересу до читання, уяви, відчуття художнього слова, підготовку до літературного читання в 2 класі. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (Наказ Міністерства освіти і науки України від 16.05.2012 р. № 1/11-6948)
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх