Товар успішно доданий до кошика!




Товар добавлен к сравнению!



Реєстрація на пробне ЗНО відбудеться в січні

25.11.2016

Реєстрація на пробне ЗНО відбудеться в січні

Реєстрація на пробне зовнішнє незалежне оцінювання триватиме з 10 до 31 січня 2017 року. Про це повідомляє прес-служба Українського центру оцінювання якості освіти.

Як і в попередні роки, пробне ЗНО проводитиметься з метою ознайомлення всіх бажаючих із процедурою проведення зовнішнього незалежного оцінювання, структурою та змістом тестового зошита, порядком доступу до пункту тестування та робочого місця.

Участь у пробному ЗНО є важливою складовою підготовки до тестування. Завдання, що створюються у формі предметних тестів, відповідають програмам зовнішнього незалежного оцінювання, характеристикам та структурі сертифікаційних робіт, а процедура проведення є максимально наближеною до процедури проведення основного ЗНО.

Реєстрація на пробне ЗНО відбудеться в січні

Реєстрація на пробне зовнішнє незалежне оцінювання триватиме з 10 до 31 січня 2017 року. Про це повідомляє прес-служба Українського центру оцінювання якості освіти.

Як і в попередні роки, пробне ЗНО проводитиметься з метою ознайомлення всіх бажаючих із процедурою проведення зовнішнього незалежного оцінювання, структурою та змістом тестового зошита, порядком доступу до пункту тестування та робочого місця.

Участь у пробному ЗНО є важливою складовою підготовки до тестування. Завдання, що створюються у формі предметних тестів, відповідають програмам зовнішнього незалежного оцінювання, характеристикам та структурі сертифікаційних робіт, а процедура проведення є максимально наближеною до процедури проведення основного ЗНО.

Зареєструватися для участі в пробному зовнішньому незалежному оцінюванні можна буде на сайтах регіональних центрів оцінювання якості освіти у січні 2017 року.

Кожен зареєстрований учасник зможе взяти участь у пробному ЗНО з української мови та літератури (1 квітня), а також у одному із запропонованих предметів за вибором (8 квітня): історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії, англійської, іспанської, німецької, російської, французької мов.

Слід підкреслити, що участь у пробному зовнішньому незалежному оцінюванні є платною. Вартість одного тестування для одного учасника визначає кожний регіональний центр оцінювання якості освіти окремо. Цю інформацію буде розміщено на сайтах регіональних центрів оцінювання якості освіти.

Реєстрація для проходження пробного тестування не передбачає автоматичної реєстрації для участі в основній сесії зовнішнього незалежного оцінювання. Результати пробного зовнішнього незалежного оцінювання не зараховуються як оцінки за державну підсумкову атестацію та не використовуються для участі в конкурсному відборі під час вступу до вищих навчальних закладів.

Більше інформації про проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання буде розміщено на сайтах регіональних центрів оцінювання якості освіти.



Поділіться цією посиланням:


  1. МОН опікуватиметься дітьми з дислексією
    18.05.2017

    МОН опікуватиметься дітьми з дислексією

    При Міністерстві освіти і науки буде створена ініціативна робоча група, що опікуватиметься проблемами доступності освіти для дітей з дислексією. Відповідне рішення ухвалено під час наради за участі представників МОН, МОЗ, громадськості та активного батьківства, повідомляє прес-служба освітнього відомства.

    Під час засідання було розглянуто низку важливих питань, зокрема, спеціальні умови та особливості методик навчання дітей з дислексією, впровадження аудіопідручників, а також розроблення МОЗ медико-технологічної стандартизації постановки діагнозу дислексії.

    Представник лабораторії логопедії Інституту спеціальної педагогіки НАПН України Валентина Ільяна презентувала навчально-методичні посібники для роботи з дітьми з дислексією, дисграфією, дисорфографією, а також підручники з читання та української мови для навчання таких дітей.

    «Сьогодні вже створені перші читанки та підручники для дітей з дислексією. Побудова книги відрізняється від звичайної – кожен текст підручника має посилання до попереднього. Таким чином дитині легше засвоювати нову інформацію. Нам дуже важливо створити належні умови для розвитку дітей з особливими освітніми потребами», - відзначила Валентина Ільяна.

    Важливим аспектом формування якісного освітнього простору для дітей з особливим потребами є розповсюдження методичних матеріалів для педагогів та логопедів.

    «Наше завдання – не тільки розробляти програми, але й займатись просвітницькою діяльністю та поширенням інформації серед населення про цей проект. Це і є головною передумовою до успіху в інклюзивній освіті», - відзначив Уповноважений Президента з прав дитини Микола Кулеба.

    Як відомо, дислексія це нездатність оволодіти навичками читання текстів. У людини, яка страждає на дислексію, переважно присутня і дисграфія. Ці недуги абсолютно не пов'язані з інтелектуальним потенціалом людини.

  2. Розвиваємо емоційний інтелект дитини
    22.01.2017

    Розвиваємо емоційний інтелект дитини

    Емоційний інтелект ‑ це здатність точно сприймати емоції, оцінювати та виражати їх, а також уміння регулювати емоції з метою подальшого емоційного й інтелектуального зростання.

    Тому дуже важливо розвивати емоційний інтелект дитини у період її інтенсивного емоційного розвитку та період формування її вищих емоцій.

  3. Українські школярі отримали 160 патентів, - Гриневич
    26.01.2017

    Українські школярі отримали 160 патентів, - Гриневич

    Молоді українські дослідники вже отримали понад 160 патентів на винаходи в області комп'ютерних, технічних і природничих наук, а також у фізиці і астрономії. Про це розповіла міністр освіти Лілія Гриневич на Світовому освітньому форумі у Лондоні.



Популярні товари



  1. Зошит для поточного і тематичного оцінювання Біологія 6 клас Нова програма Авт: Кулініч О.
    Біологія 6 клас Зошит для поточного та тематичного оцінювання + Зошит для практичних робіт та лабораторних досліджень. Зошит укладений відповідно до навчальної програми з біології, затвердженої Міністерством освіти і науки України до будь-якого чинного підручника Біологія 6 клас Нова програма. Мета створення посібника — не тільки допомогти вчителеві провести усі тематичні роботи протягом року, але й у ході вивчення теми, завдяки самостійним роботам, виявити рівень підготовки учня з пройденого матеріалу. Зошит може бути корисними і як підготовка до складання ДПА та ЗНО, оскільки містить теоретичні запитання і типові види завдань як для атестації, так і для оцінювання. Зошит розрахован на учнів загальноосвітніх навчальних закладів та вчителів біології Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з біології, екології та природознавства Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України
  2. Русский язык 2 класс Новая программа Для школ с обучением на украинском языке Самонова Е. И. Стативка В. И. Полякова Т. М.
    90 грн.
    Учебник по Русскому языку по Новой программе предназначен для учащихся 2 класса общеобразовательных учебных заведений с украинским языком обучения. В учебнике представлены задания которые способствуют расширению лексического запаса, развитию логического мышления, формированию коммуникативных навыков. Рекомендовано Министерством образования и науки, молодёжи и спорта Украины (приказ Министерством образования и науки, молодёжи и спорта от 17. 02. 2012 г. № 118)
  3. Інформатика 3 клас Нова програма Тематичний тестовий контроль Авт: Коршунова О.
    Даний посібник містить завдання для здійснення тематичного оцінювання учнів на уроках предмета Сходинки до інформатики у 3 класі та відповідає змісту навчальної програми з цього предмета до будь-якого чинного підручника з Інформатики для 3 класу за Новою програмою. Містить завдання різного типу: на відтворення знань, на розуміння, на застосування в стандартних і змінених навчальних ситуаціях. Завдання підготовлено у двох варіантах до кожної теми та для кожного варіанта подано на окремих аркушах, що дасть змогу використовувати один посібник для двох учнів. Для кожної контрольно-підсумкової роботи розроблено оціночну таблицю для користування виключно вчителем. Використання матеріалів даного посібника дасть змогу вчителеві якісно підготуватись до узагальнюючих уроків з мінімальними затратами часу та провести їх на належному методичному рівні. Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах комісією з педагогіки та методики початкового навчання Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
  4. Інформатика. 10 клас. Комплексний зошит для контроля знань. Академічний рівень. Поточний і підсумковий контроль. М. М. Корнієнко., І. Д. Іванова.
    Зошит відповідає вимогам чинної програми з інформатики для 10 класів (академічний рівень) та призначений для поточного і підсумкового контролю навчальних досягнень учнів з інформатики. Посібник складається з двох частин. У першій частині посібника за кожною темою, що вивчається, запропоновано самостійні роботи (СР), за допомогою яких перевіряється рівень засвоєння учнями теоретичного матеріалу. Друга частина посібника містить практичні роботи (ПР), призначені для формування в учнів умінь і навичок застосувати отримані знання під час роботи за комп’ютером, та контрольні роботи (КР), за допомогою яких перевіряється рівень засвоєння учнями навчального матеріалу відповідно до чинної програми. Самостійні та контрольні роботи подано у двох варіантах. Продумана структура навчального матеріалу, диференціація завдань за рівнем складності, наявність перфорації забезпечують оперативність під час використання посібника. До зошита безкоштовно додається «Збірник завдань для практичного тренінгу», що допоможе учням ознайомитися з програмним забезпеченням, яке застосовується при виконанні практичних робіт. Зошит може бути використаний у комплекті з будь-яким чинним підручником академічного рівня з інформатики для 10 класу. Призначено для учнів 10 класу загальноосвітніх навчальних закладів і вчителів інформатики.
Виробник
Підбір товарів
Яндекс.Метрика
Наверх